Πιστεύοντες ή Π..υστεύοντες

heri_heri_antrikaΜε πολύ πόνο, εγώ ένας «γραφικός» κληρικός θα αναφερθώ σε μία λυπηρή στάση και νοοτροπία που είδα τώρα τελευταία από κάποιους εν Χριστώ συναδέλφους μου Ιερείς.

Βλέπω να γίνεται έντεχνη και επιμελής προσπάθεια, ακόμη και από Ορθόδοξους Ιερείς, μέσα σε ένα πνεύμα νεωτερικής θεολογίας, προκειμένου να αμνηστευθεί και εξωραϊστεί το πάθος της ομοφυλοφιλίας ούτως ώστε να προβάλλεται πλέον αυτή όχι ως αμαρτία κι πάθος αλλά ως τάση, κατάσταση, φυσικό ιδίωμα που δεν έχει να κάνει με την επιλογή του ανθρώπου.

Και για πιο μετά βλέπουμε…

Δεν θα παραθέσω ονόματα κληρικών, ούτε εκδοτικούς οίκους επειδή ο στόχος μου είναι η κριτική επισκόπηση των νοοτροπιών αυτών και όχι να προσβάλω κανέναν.

Ο καθείς κρίνεται από τον Θεό και τον χρόνο.
(όσο για την Ιερά Σύνοδο, αυτή έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί)

Αποφαίνονται σχετικά οι εν λόγω Κληρικοί :

«Ο Ομοφυλόφιλος οδηγείται πιθανόν από μία εσωτερική τάση και παρόρμηση.»

«Στους ομοφυλόφιλους προηγείται το συναίσθημα και ο έρωτας και έπεται η σεξουαλική πράξη. Εδώ το σεξ υπαγορεύεται από το συναίσθημα όπως είναι και η φυσική τάξη. Δεν ισχύει όμως αυτό για την πλειονότητα των ετεροφυλόφιλων.»

(Γιατί αυτή η ετεροφοβία;)

«Οι Εκκλησιαστικοί εντάσσουν την ομοφυλοφιλία στις σεξουαλικές διαστροφές μαζί με την ηδονοβλεψία, την επιδειξιομανία, την παιδεραστία, τον φετιχισμό…»

«H ερμηνεία του πανσεξουαλισμού ως ηθικού εκτραχηλισμού είναι μία ηθικιστική ρητορική που έχει παρέλθει ευτυχώς.»

«Δεν πρέπει να παραλληλίζεται η περίπτωση του ομοφυλοφίλου με διατροφές όπως η κτηνοβασία, ή με εγκληματικές συμπεριφορές όπως η παιδεραστία.»

«Η ομοφυλοφιλία δεν είναι η βαρύτερη αμαρτία»

«Οι κληρικοί που μιλούν περί ομοφυλοφιλίας την αντιμετωπίζουν ως την πιο σιχαμερή αμαρτία της οποίας οι φορείς αποτελούν σχεδόν τέρατα.»

«Τα Πάθη βρίσκονται στην επιλογή του θελήματος, στην κίνηση της γνώμης και όχι της φύσης.»

(Άρα αφού ο ομοφυλόφιλος γίνεται αυτός όχι από επιλογή αλλά από φυσική ανάγκη δεν αμαρτάνει. Ξεχνούν όμως ότι η λέξη αμαρτία επιστημονικά και Θεολογικά σημαίνει αστοχώ, κάνω λάθος, σφάλμα. Και ποία μεγαλύτερη αστοχία και παρέκκλιση από την ομοφυλοφιλία που αλλοτριώνει τον άνθρωπο από την φυσική κατάσταση και προορισμό του;)

Πώς μπορούμε να καταλογίσουμε εγωκεντρικότητα σε έναν ομοφυλόφιλο ο οποίος αγαπά τον σύντροφό του με πιστότητα και αφοσίωση;

Στις υπόλοιπες διαστροφές βλάπτεται ουσιαστικά η ικανότητα για αγάπη.

(Και πού ξέρεις ; μπορεί και ο παιδεραστής να αγαπάει με αγάπη τρυφερή και ρομαντική τα άκακα παιδάκια ή ο κτηνοβάτης να συμπαθεί τα ζωάκια και έτσι να θέλει με την πράξη του αυτή να έρχεται πιο κοντά τους;
Αυτό λοιπόν νομιμοποιεί παράλληλα και την ψυχοσωματική τους νοσηρότητα;)

«Είναι Εκκλησιαστική προκατάληψη πως η ομοφυλοφιλία πρέπει να αντιμετωπίζεται ως σεξουαλικό πάθος»

(Η λέξη πάθος και πνευματικά και ετυμολογικά σημαίνει τις αρνητικές ροπές και έξεις της ψυχής αφού κάνουν την ψυχή να πάσχει.

Δεν είναι λοιπόν αντι-φυσιολογική σεξουαλική ροπή η ομοφυλοφιλία; Και ως εκ τούτου δεν είναι πάθος που κάνει όλη την ζωή του ομοφυλόφιλου να πάσχει και να υποφέρει;)

«Δεν είναι επιλογή τους η τάση αυτή. Είναι κατάσταση, είναι φυσικό ιδίωμα -δεν είναι ως εκ τούτου αμαρτία, είναι ασθένεια της φύσεως και όχι του προσώπου »

(Υπό αυτήν την σκέψη υπάρχουν και κλέφτες που γεννήθηκαν, με βεβαρημένη ψυχιατρικά κληρονομικότητα και τάση να κλέβουν, οι απατεώνες να ληστεύουν οι εγκληματίες να σκοτώνουν, οι βιαστές να βιάζουν κ.α.

Μήπως θα πρέπει να αδειάσουμε λοιπόν τις φυλακές Κορυδαλλού και να μειωθούν έτσι και τα έξοδα του Κράτους; Να μία ωραία και επωφελής ιδέα!!)

«Όσο πιο σκληρός εμφανίζεται κάποιος κατά των ομοφυλοφίλων τόσο περισσότερες αμφιβολίες τρέφει για τον δικό του ανδρισμό. Με την επίθεση καταφέρνει να ξορκίζει προσωρινά τις αμφιβολίες του.

(Μην ξεχνάτε όμως! Υπάρχει και άλλος τρόπος να ξορκίσεις την αμφιβολία του ανδρισμού σου, νομιμοποιώντας στην συνείδησή σου αυτό το πάθος, -προσπάθεια ενοχικής αναπλήρωσης -κατά το λαϊκόν : όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.)

«Η ομοφυλοφιλία δεν πρέπει να κατατάσσεται στις σεξουαλικές διαστροφές ως ψυχιατρική διαταραχή και ως εκ τούτου είναι εφικτό να συναντήσει κανείς υψηλή ηθική ποιότητα σε αντίθεση με κάποιον παιδεραστή ή σαδιστή ή ηδονοβλεψία»

(Μήπως λοιπόν ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να γίνει και Άγιος εμμένοντας παράλληλα (κατά τους αναφερομένους κληρικούς) στην τάση του αυτή;

Ξεχνούν όμως πως (όπως λένε και οι Πατέρες) για να αναπτυχθεί οποιοδήποτε υπερ-φυσικό φαινόμενο πρέπει το προϋπάρχον υλικό να είναι φυσιολογικό.

Είναι όμως η ομοφυλοφιλία κατά την άποψή σας φαινόμενο φυσιολογικό;)

Ας δίνει ο Θεός σε όλους μας καλή φώτιση.

ΕΝΑΣ «ΓΡΑΦΙΚΟΣ» ΚΛΗΡΙΚΟΣ
(Σημ. Παρακαλώ όποιος έκλεψε το Ο από την επικεφαλίδα, να το επιστρέψει πίσω!)

πηγή